ארונות קיר – עולם שלם של יתרונות

אין כמעט חדר שאין בו ארון וזאת עקב הצורך הברור שלנו להשתמש באמצעי אחסון זמינים בתוך הבית, בין אם לבגדים, צעצועים וכו'. הבעיה היא שהצבת ארונות בחדרים תמיד מסתכמת באובדן של מקום פנוי וחיים תחת צפיפות ומחנק. האומנם? דעו לכם כי כיום בהחלט ניתן לפתור

 

אין כמעט חדר שאין בו ארון וזאת עקב הצורך הברור שלנו להשתמש באמצעי אחסון זמינים בתוך הבית, בין אם לבגדים, צעצועים וכו'. הבעיה היא שהצבת ארונות בחדרים תמיד מסתכמת באובדן של מקום פנוי וחיים תחת צפיפות ומחנק. האומנם? דעו לכם כי כיום בהחלט ניתן לפתור את הבעיה וזאת באמצעות ארונות קיר אשר מציעים לפתור עבורכם את בעיות הצפיפות המטרידות לצד יתרונות נוספים אשר יובאו בפניכם מייד.

 

מבנה פונקציונאלי של ארון קיר

ארונות קיר הינם ארונות אשר מוצבים לאורך הקיר, פשוטו כמשמעו. אלא, שכיום ההגדרה נוטה יותר לכיוון תיאור של מבנה מסויים של ארונות, אשר לא רק מסודרים באוריינטציה מאוזנת לקיר אלא גם אינם כוללים דלתות נפתחות על גבי צירים אלא דלתות הזזה בלבד. מבנה זה של ארונות מאפשר חיסכון אדיר במקום שכן המימדים נשארים קבועים ואין צורך להתחשב במקום הרצוי לפתיחת הדלתות. למעשה, ניתן להציב אלמנטים גדולים ביותר לצד ארונות אלו כגון מיטות ושדות ללא חשש. ארונות קיר עשויים לכלול מספר דלתות הזזה (בהתאם לגודל) כך שניתן לבצע משחק עדין בין מצבי הפתיחה השונים. כיום אף ניתן למצוא ארונות קיר מסוג ארונות ההזזה הכוללים פטנטים שונים (שערות אטימה, מגנטים) אשר גורמים להם להיות שקטים בצורה יוצאת דופן. הדלתות מחליקות ואינן נטרקות, אינן מרעישות ולכן מתאימות לשימוש גם בחדרי ילדים ותינוקות רכים. לא נדיר למצוא ארונות מסוג זה אשר בחלק רב שלהם אין כלל דלתות ותכולתם מוצגת לראווה. הדבר נפוץ ביותר בסגנון האירופאי עבור ארונות התלייה.

 

התאמה אישית

ניתן לרכוש ארונות קיר מחומרים שונים וסגנונות עיצוב מגוונים. ניכר לראות שימוש בעץ מלא אך גם MDF וסנדוויץ' בהחלט "עושים את העבודה" כאשר הם מצופים בחומרים המתאימים ובראשם הפורניר והפורמאייקה. ארונות הקיר ניתנים להתאמה אישית כך שהם יכללו מגירות פנימיות, חללי אחסון גדולים, פטנטים לתלייה ועוד. מבחינת עיצוב, ניתן למצוא ארונות קיר אשר כוללים גם שימוש בזכוכיות ומראות כך שניתן לקבל קשת רחבה של אפשרויות וסגנונות לבחירה כגון המראה הכפרי, המודרני, המראה היפני והאוריינטאלי ועוד.