מטבח מודרני – מטבח שיש בו הכל

החיים בעידן המודרני מהירים ודינמיים ויש תמיד להיות עם היד על הדופק. הכל חייב להיות קומפקטי, נוח וזמין לפעולה מיידית, אחרת הוא ננטש בהמונים. כך גם הדבר לגבי מטבחים כאשר כל מטבח מודרני חייב לספק מספר דרישות ברורות ביניהן עיצוב מרשים, מינימליזם בתפיסת ה

 

החיים בעידן המודרני מהירים ודינמיים ויש תמיד להיות עם היד על הדופק. הכל חייב להיות קומפקטי, נוח וזמין לפעולה מיידית, אחרת הוא ננטש בהמונים. כך גם הדבר לגבי מטבחים כאשר כל מטבח מודרני חייב לספק מספר דרישות ברורות ביניהן עיצוב מרשים, מינימליזם בתפיסת המקום אך יחד עם זאת, מוכן לפעולה בצורה הנוחה ביותר.

 

מינימליזם מודרני

מטבח מודרני הינו מטבח בעל קונספט עיצובי מובהק אשר קל לזהותו. לעומת מטבחים כפריים אשר מראש מיוצרים תוך מתן דגש על מסיביות, מטבחים מודרניים משרים אווירה קלילה ולא משנה מהו גודלם, גדולים וקטנים כאחד. קווי המתאר של ארונות המטבח ישרים ועדינים והצבעים יהיו חלקים (צבעי אפוקסי בעיקר). הקווים העדינים מאפשרים קבלה של מטבח מודרני אשר נראה תמיד קומפקטי. מראה זה מסיר את אימת המטבחים הנפחיים וגורם לתחושת הקלה לעומת העומס של המטבחים הכפריים והקלאסיים. המראה המינימליסטי לעיתים רבות מתוגבר במימדים נוחים לשימוש כאשר בצורה זו ניתן להשיג שטח פנוי נוסף במטבח ולהביא ליצירת אלמנטים אשר קודם לכן לא נמצא עבורם מקום כגון אי במטבח ומקומות אחסון נוספים.

 

פונקציונאליות מושלמת

על מנת לעמוד בייעודו, כל מטבח מודרני חייב לספק לבעליו 2 דברים חשובים ביותר – יכולת עבודה נוחה במטבח ויכולות אחסון מרשימות. המטבח המודרני אמנם יראה קומפקטי במבט ראשון, אך אל תטעו במראה העיניים. מדובר בקו מטבחים אשר לו יכולות אחסון מרשימות, הן עבור מוצרי מזון והן עבור סירים, תבניות ומוצרי חשמל. הדבר מושג בזכות חשיבה ארגונומית מתקדמת. מדובר בהתאמה מלאה בין פונקציות שונות כאשר פינת מיקום המקרר תהיה קרובה למתחם אחסון הצלחות, אזור הכיריים לסירים והמחבתות ומגירות אחסון גדולות יותר מתחת או בסביבות תנור האפייה. בנוסף ניתן לראות בתכנון מטבח מודרני מחשבה עתידית בנוגע להתקנת מכשירי חשמל שכיום הינם בגדר חובה בכל בית כגון מתקן מיני-בר ומכונת קפה. בסופו של דבר מדובר בסוג מטבחים איכותי ובטיחותי במיוחד שיספק לכם שנים של בישול והנאה.