עיצוב חדרי אמבטיה – כל האפשרויות

האדם לאורך שנות התפתחותו תמיד שמר על פינת הרחצה שלו סטרילית, נקייה ומבודדת. חדרי האמבטיה של היום עדיין שומרים על מגמה זו ואף מעלים אותה לרף גבוה יותר, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת השמישות והנוחות. להלן מספר אפשרויות מפנקות ומעוצבות במיוחד עבור חדרי א

עיצוב חדרי אמבטיה – כל האפשרויות

האדם לאורך שנות התפתחותו תמיד שמר על פינת הרחצה שלו סטרילית, נקייה ומבודדת. חדרי  האמבטיה של היום עדיין שומרים על מגמה זו ואף מעלים אותה לרף גבוה יותר, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת השמישות והנוחות. להלן מספר אפשרויות מפנקות ומעוצבות במיוחד עבור חדרי אמבטיה מודרניים. קראו והפנימו.

 

פרטי ריהוט

ריהוט עבור חדרי אמבטיה מגיע במספר צורות – ארונות עומדים, ארונות תלויים ומדפים. כל סוגי הריהוט הללו חייבים להיות עמידים כנגד מים ובצבעים התואמים את צבעי החדר. הרהיטים יכולים להיות עשויים מעץ מלא או סנדוויץ' כאשר הסוגים האיכותיים יותר יכללו שכבת מגן כפולה על מנת להימנע מחדירת מים דרכם. ככלל, את הארונות התלויים ניתן "לפזר" בכל רחבי חדר האמבטיה ואילו הארונות העומדים מתאימים בעיקר לשימוש תחת הכיור.

 

צביעה ותאורה

צביעת חדרי אמבטיה אינה חייבת להיות משעממת וסטנדרטית. כיום באמצעות טכניקות של צביעה אומנותית וסוגי צבעים שונים, עמידים במים ניתן ליצור מיצג עיצובי מרשים ביותר בחדר האמבטיה וליצור את האווירה המתאימה, מוארת, חשוכה או ניטראלית. על מנת להשלים את המלאכה, מומלץ לשזור בחדר האמבטיה גופי תאורה שונים, אשר יוכלו לתרום רבות לא רק לעיצוב אלא גם לנוחות השימוש כגון גופי תאורה לגילוח או איפור, תאורת אווירה, תאורה צבעונית ועוד.

 

מקלחות, אמבטיות ומה שביניהם

הן מותקנות בכל חדר רחצה אך על מנת לעצב אותן נכונה, יש ליצור קשר עם איש מקצוע בכדי למקסם את יכולת חדר האמבטיה למטרותיו- אלה הם המקלחות והאמבטיות על שלל סוגיהן. מסתבר שגם חדרי אמבטיה קטנים יכולים להיות מפנקים ולכלול ג'קוזי, מקלחת פינתית מרווחת ואפילו אמבטיון (מקלחת ואמבטיה מובנים יחד!). במידה ובחדר האמבטיה מותקנים גם שירותים, ניתן לבחור באפשרות האסלות התלויות ולזכות בפיסת שקט ונוחות בניקוי חדר זה ביתר קלות.

 

הטאצ' הסופי

על מנת ליצור את ה- "טאצ'" האישי ולתת ביטוי לטון העיצובי שבכם, ניתן בהחלט להשתמש באלמנטים נוספים אשר ידועים כשימושיים ביותר בעיצוב חדרי אמבטיה. בתור דוגמא ניתן לציין את חיפויי הקיר לסוגיהם (שיש, פסיפס, קרמיקה ועוד), רצפת פרקט עמידה במים, ברזים "נובעים" בכיור ועוד ועוד.

 

חדרי אמבטיה הם פינוק לאחר יום עבודה מפרך. השקיעו בהם כהלכה ותזכו בפינת חמד של ממש.