מטבחי יוקרה כפריים – חומר ועיצוב שמשתלבים להם יחדיו

בכל מה שקשור בבחירת מטבחים, היוקרה היא שם המשחק. ומה טומנים בחובם מטבחי יוקרה? כמובן, חומרים איכותיים במיוחד ועיצובים אשר מותירים רושם מיוחד בפני כל מי שרואה אותם, מקום שנעים להכין בו אוכל, לבשל ולהיפגש בו כל המשפחה יחדיו.

 

בכל מה שקשור בבחירת מטבחים, היוקרה היא שם המשחק. ומה טומנים בחובם מטבחי יוקרה? כמובן, חומרים איכותיים במיוחד ועיצובים אשר מותירים רושם מיוחד בפני כל מי שרואה אותם, מקום שנעים להכין בו אוכל, לבשל ולהיפגש בו כל המשפחה יחדיו.

 

חומר ברמה אחרת

מטבחי יוקרה כפריים הינם מטבחים אשר יוצרו תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בקטגוריה שלהם. כך למשל ניתן למצוא מטבחי יוקרה אשר יוצרו מעץ מלא איכותי, אלון, מייפל, טיק או דובדבן או במטבחים אשר עשויים מעץ סנדוויץ' גאבון איכותי ביותר. גם סוגי חומר אחרים אשר נחשבים לנחותים יותר, יכולים לשמש לטובת ייצור מטבחי יוקרה וזאת כאשר הם עדיין נחשבים בקטגוריה שלהם לטובים ביותר, כגון MDF אשר הודבק בטכנולוגיה מתקדמת ועוד. בכל סוגי המטבחים היוקרתיים משתמשים בצבעים וחומרי ציפוי ואיטום ברמה גבוהה ללא פשרות.

 

עיצוב שלא הכרתם

מאחר ומטבחים כפריים יוקרתיים עשויים מהחומרים הטובים ביותר, הם מחזיקים כחדשים לאורך זמן ואינם מראים סימני בלאי כמו גם שרטיבות אינה יכולה לחדור דרכם ולגרום לריקבון. לאור זאת, מה שנשאר הוא פשוט להחליט איזה מטבח לרכוש על סמך העיצוב הייחודי שלו ובכל מה שקשור למטבחי יוקרה, השמיים הם הגבול. יכולים אלה להיות מטבחי יוקרה בסגנון כפרי, מטבחי פרובנס, מטבחים מודרניים ועוד. בכל אחד מסוגי המטבחים הללו ניתן לשלב גופי תאורה מובנים בארונות, מנגנוני פתיחה חשמליים, מנגנוני סגירה הידראוליים ושימוש במוצרי פרזול מנירוסטה, ניקל, מתכת או פלסטיק. בנוסף מושם דגש רב באותם מטבחי יוקרה גם על התאמת הצרכים העיצוביים ביחס לאלמנטים האחרים המוצבים בבית ובקרבת המטבח כגון הסלון ופינת האוכל. מטבח יוקרה איכותי יחזיק שנים ארוכות יגשר על פערים טרנדיים ולמעשה יכיל לאמנטים עיצוביים "נצחיים"

 

פונקציונאליות מושלמת

מטבחים כפריים "רגילים" עשויים להיכשל בכל מה שקשור לארגונומיית העבודה שהם מציעים. אך אין הדבר כך כלל וכלל כאשר מדובר על מטבחי יוקרה. מטבחים אלו מתוכננים במחשבה תחילה ע"י נגרים אומנים ומהנדסי אנוש כך שהעבודה בהם תהיה כמה שיותר נוחה, עם מקסימום מקומות אחסון ויותר אפשרויות להצבת מכשירי החשמל השונים. ואכן, מטבחים אלו מתאימים עבור קשת רחבה ביותר של קהלים, הן עבור הבשלנים והן עבור אלו אשר הבישול רחוק מהם. אחסון, חלוקה למתחמים ונכונות טכנולוגית הינם מאפיינים חשובים של מטבח כפרי יוקרתי איכותי.