שדרוגים נפוצים במטבח

 

אחד מחדרי הבית אשר אותם תמיד יש חשק וכוונה לשדרג הוא ללא ספק המטבח. חדר זה הוא המקום בו כל בני הבית נפגשים באופן יום יומי, מבשלים, יושבים לארוחות משפחתיות ומאחסנים בו מוצרים רבים. על כן, אין זה פלא כי עיצובו משפיע על עיצוב הבית כולו. להלן מספר שדרוגים נפוצים במטבח אשר יכולים להפוך גם את המטבח שלכם לפונקציונאלי ומרשים במיוחד.

 

החלפת משטח העבודה

משטח העבודה במטבח הינו האלמנט אשר עובר את השימוש המסיבי ביותר בחדר זה. מפאת עובדה זו עליו להיות שימושי ופרקטי ובנוסף, מעוצב להפליא שכן שטחו גדול ביותר במטבח. לעיתים רבות מדי משטח העבודה נחבל, מוכתם וצובר נזקים נוספים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהשימוש התכוף בו. שדרוג משטח העבודה מהווה פעולה אשר אותה מבצעים אחת למספר שנים. תוכלו להחליפו לשיש קוריאן או חברון החזקים עשויי הקוורץ, למשטח מאבן טבעית, עץ ואפילו נירוסטה!

 

גופי תאורה

גופי התאורה במטבח תומכים ביכולות העיצוביות שלו אך גם בעבודה הפרקטית. שילוב של גופי תאורה איכותיים במקומות הנכונים יעזור לבשלנים שביניכם להתרכז בפעולת הכנת המזון מבלי להתעייף, כאשר כל חלק במטבח מואר באופן פונקציונאלי. הפעילו מחשבה והסתייעו באנשי מקצוע אשר יעזרו לכם לבחור את גופי התאורה המתאימים לכם. האפשרויות רבות ומגוונות- החל מתאורה ישירה ועוצמתית ראשית, דרך פסי לדים מאחורי חיפוי זכוכית וספוטים מעל הכיריים, ועד לגופי תאורה נסתרים בארונות. גופי התאורה החדשים אינם זוללי אנרגיה והנורות מחזיקות מעמד שנים רבות.

 

חיפוי קירות

בפסקה שלעיל הזכרנו חיפוי זכוכית בתור אפשרות אחת לשדרוג המטבח באמצעות תאורה. חיפוי זה מותקן בצורה הרמטית על הקירות ושומר עליהם בצורה מופתית. אין רטיבות, הזכוכית המחוסמת אינה נשברת, עמידה בפני חום והכתמה ע"י חומרים קורוזיביים, צבעי מאכל ושומנים. ניתן להשתמש בזכוכיות מודפסות (ולבחור את ההדפסה בעצמכם) או בזכוכיות מעוצבות אחרות. כמובן שאותו חיפוי זכוכית מהווה רק חלק מהאפשרויות. ניתן להחליף את הקרמיקה המותקנת במטבח שלכם (שכן זהו חיפוי קיר נפוץ במטבח) לא רק לזכוכית אלא אף לשיש, בריקים, טפטים ועוד. המראה הנוצר במטבח משדרג אותו למשהו אחר לגמרי!

 

בנוסף, ניתן לשדרג את המטבח ע"י החלפת הכיריים, רכישת מוצרי חשמל נוספים (מכונת קפה למשל), הזזת מיקומם של שקעים, החלפת ארונות המטבח ועוד.